Livrare GRATUITĂ pe teritoriul României, pentru comenzi a căror valoare depășește 250 RON

Condiții pentru retur comenzi

• Conform legii, termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice.
• Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poti returna pentru rambursarea valorii într-un interval de maxim 14 de zile calendaristice de la data primirii pachetului.
• Vor fi acceptate pentru retur numai dacă produsele sunt în starea inițială (fără să fie spălate, fără urme ale utilizării, cu etichetele originale și în ambalajul original).
• Din motive de igienă personală, nu pot fi returnate: șosetele/dresurile sau obiectele cărora le-a fost desfăcută eticheta.
• În cazul în care bunul returnat prezintă ambalajul original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, accesorii lipsă, scade valoare produsului, iar aceasta va fi suportată de către consumator. Practic suma returnată va fi diminuată, și vei fi informat în acest sens. Nu tăia ambalajul original și nu lipi etichete sau scotch pe acesta.
• Dacă ai plătit comanda cu cardul, banii îți vor fi rambursati pe acelasi card.
• Dacă ai platit comanda prin transfer bancar sau ramburs, te rugăm să ne transmiți (în email-ul sau formularul de contact aferent returului) contul IBAN în lei în care dorești să rambursăm contravaloarea returului.

Care sunt etapele unui retur?

1. Ne transmiți un email sau ne contactezi direct de pe website cu ajutorul formularului de contact www.parintiurbani.ro/contact.
2. În email sau zona de comentarii a formularului de contact vei completa numărul comenzii și codul produsului din comandă. Dacă sunt mai multe produse, veți completa toate codurile pe care doriți să le returnați)
3. Dacă aveți mai multe comenzi pentru care aveți de returnat produse, veți transmite solicitare de retur individuală pentru fiecare comanda in parte.
4. Pentru fiecare produs veți completa motivul pentru care doriți efectuarea retur-ului.
5. Veți completa data și intervalul orar în care vreți să vină curierul pentru a ridica coletul.
6. Costul transportului va trebui suportat de către voi; noi vom returna în cont valoarea produsului minus valoarea transportului.
7. Ambalați produsele în ambalajul în care le-ați primit, astfel încât să protejați ambalajul produsului și produsul.
8. După ce ajunge coletul la noi și verificam dacă produsul respect condițiile de retur, vom procesa returul și vom rambursa banii pe cardul cu care ați platit inițial sau în cont.

Coș