Livrare GRATUITĂ pe teritoriul României, pentru comenzi a căror valoare depășește 250 RON



Termeni și Condiții

Termenii și condițiile generale se aplică tuturor vânzărilor de produse de către Părinți Urbani SRL prin intermediul magazinului online https://www.parintiurbani.ro

Utilizarea acestui site presupune acceptarea termenilor și condițiilor menționate mai jos. Toate comenzile plasate în magazinul online https://www.parintiurbani.ro sunt subiect al termenilor și condițiilor definite mai jos, în forma în care sunt publicate pe acest site la momentul plasării comenzii.

Părinți Urbani SRL își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă. Pagina “Termeni și condiții” conține întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

DEFINIȚII ȘI TERMENI

PărintiUrbani – este denumirea comerciala a Părinți Urbani SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, Sector 4, Strada GARNITEI, Nr.7, Bloc 42, Scara A, având număr de ordine în Registrul Comerțului J29/1277/2015, cod unic de înregistrare fiscală 34980740.

Vânzător – Părinți Urbani, brand al societății Parinti Urbani SRL.

Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică care efectuează o comandă și achiziționează produse prin comandă online pe site-ul https://parintiurbani.ro

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Cont – secțiune din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri etc.).

Site – domeniul https://parintiurbani.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce apare ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa produse de pe site. În urma plasării comenzii, vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate, iar cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestuia.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către vânzător.

Contract – contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului, reprezentat prin comanda confirmată de către vânzător.

Conținut – toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; orice informație comunicată prin orice mijloc de către vânzător, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra produselor și/sau promoțiilor desfășurate de către vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către mokoFUN, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comandă.

Dacă modifică cantitatea de produse din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărei persoane.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin adresele și numerele de contact menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Parinti Urbani își rezervă dreptul de a cere Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.

Parinti Urbani poate publica pe Site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON).

În cazul plăților prin transfer bancar sau plăților online cu card bancar, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON sau comisioanele de transfer bancar. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

COMANDA

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Parinti Urbani, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Cumpărător pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la primirea produsului/produselor comandate.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://parintiurbani.ro/retur/ Solicitările primite după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea Produselor, în cel mult 10 zile calendaristice de la data recepționării coletului refuzat. Suma va fi returnată după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu ramburs/transfer bancar -> prin virament bancar în contul specificat în scris de Cumpărător.

PUBLICITATE

Newsletterele Parinti Urbani sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Parinti Urbani. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.

În momentul în care, Clientul își crează un Cont pe Site își exprimă acordul să primească Newsletter. Clientul are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.

Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la abonarea la Newsletter către Vânzător în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.

Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

FACTURARE ȘI PLATĂ

Prețurile produselor afișate în cadrul site-ului https://parintiurbani.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produsele vândute de Parinti Urbani, în format electronic, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său.
În cazul în care factura nu a fost primită la adresa de email specificată, deși s-au primit notificările ce vă informează ca s-a finalizat comanda sau comanda a fost livrată, rugăm să ne sesizați la adresa de email: contact@parintiurbani.ro.

Plata se poate realiza:

Ramburs: La preluarea coletului de la agentul de curierat se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere (după caz), suma fiind exact cea care vă este confirmată după efectuarea comenzii pe site prin email sau telefonic.

Plata online cu card bancar: Dacă s-a selectat varianta de plată online cu card bancar, la finalizarea comenzii se va face redirecționarea către serverele securizate ale NETOPIA MobilPay, furnizor al Parinti Urbani de servicii de plată online cu card bancar. În cazul în care operațiunea a fost finalizată cu succes, suma aferentă comenzii va fi retrasă din contul Cumpărătorului, la livrarea coletului acesta nemaiavând nimic de plată.

Transfer bancar: Plata prin Transfer bancar se face doar în baza facturii proformă emisă de Parinti Urbani, în urma confirmării online, prin email sau telefonic a comenzii. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.

Datele cardului de plata ale Cumpărătorului nu vor fi accesibile Parinti Urbani și nici nu vor fi stocate de către Parinti Urbani sau de către procesatorul de plați integrat în Site.

LIVRAREA BUNURILOR

Vânzătorul se obligă să livreze produsele în sistem de curierat din ușă în ușă către Cumpărător.
Taxele de livrare sunt transparent prezentate în secțiunea Total Coș.

Livrarea comenzilor în București și restul țării se face prin firma de curierat Fan Courier, în termen de 48 ore de la transmiterea email-ului ce confirmă trecerea comenzii în stare finalizată, sau de la confirmarea telefonică a comenzii.

În cazul expedițiilor în afara rețelei Fan Courier, se percepe o taxă suplimentară ce se va comunica în momentul stabilirii adresei de destinație.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul României.

RETURNAREA ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR

Garantarea calității și conformității serviciilor oferite de către Parinți Urbani și returnarea produselor se realizează în conformitate cu legislația specifică în domeniu, respectiv: Comerț electronic și Contracte la distanță, așa cum se precizează pe site-ul oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor în România – http://www.anpc.gov.ro/

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă numai clienților persoane fizice.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului renunțarea la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Ne puteți scrie la contact@parintiurbani.ro. Solicitările primite după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

Produsele primite cu defecte:

Produsele fabricate și comercializate de noi trec printr-un riguros lanț de verificare a calității și conformității. Totuși, în situația puțin probabilă în care sesizati o neconformitate datorată unui defect de producție, vom înlocui produsul gratuit, cu condiția notificării în scris a Părinți Urbani în termen de 48 de ore de la primirea de către client a produsului. Dacă Parinți Urbani nu poate înlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Colete deteriorate:

În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lui. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Condiții generale de returnare:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Returnarea produselor se face pe cheltuiala Cumpărătorului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Parinți Urbani nu va ridica coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale.
Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către Parinți Urbani, cade în sarcina Cumpărătorului.

Nu se primesc colete retur cu plata ramburs.
În cazul în care produsele au beneficiat de transport gratuit, dacă produsele vor fi returnate, se va reține din valoarea acestora costul de expediere suportat inițial de firma noastră.

Coletele care nu vor îndeplini condițiile menționate, vor fi refuzate.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă etc.

Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

În cazul returnării unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit), Vânzătorul va considera returul ne-valid si va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.

Returnarea produselor se va putea realiza și în situția în care Parinți Urbani a livrat clientului, dintr-o eroare, un alt produs decât cel comandat. În această situație Parinți Urbani va suporta toate cheltuielile de transport și va livra produsul cerut, în termen de maxim 20 de zile lucrătoare. Parinți Urbani poate livra un produs de o calitate și la un pret echivalente cu cele solicitate numai dacă acest lucru a fost acceptat expres de către client.

În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea produselor, în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării coletului refuzat. Suma va fi returnata după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu ramburs/transfer bancar-> prin virament bancar în contul specificat în scris de Cumpărător.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:

Ordonanța de urgență nr. 34/2014: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Ordonanța nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59

Legea nr.51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

http://www.legi-internet.ro/index.php?id=61

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați pe email la contact@parintiurbani.ro sau la numărul de telefon afișat pe www.parintiurbani.ro.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de catre Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația in vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin crearea Contului și/sau utilizarea Continutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Parinți Urbani, aceștia fiind opozabili Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

ÎNSCRIEREA DE OPINII, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Înscrierea de Opinii privind unul sau mai multe produse se poate face de către Utilizatori/Cumpărători prin completarea câmpurilor în care sunt solicitate numele și adresa de e-mail.

Informațiile înscrise pot fi atat pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs. În momentul înregistrării unei anumite Opinii, Utilizatorii /Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afisa acest conținut.

Nu vor fi acceptate Opiniile:
– scrise în alta limbă decât limba Română;
– ce utilizează un limbaj necorespunzător, ofensator sau jignitor la adresa oricărui alt Client/Cumpărător;
– care nu se încadrează ca și conținut în zona de Opinii referitoare la Produs, ci sunt comentarii privind preț, promoții, livrare, întrebări, informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul, reclamă.

-care sunt scrise de către personae care nu au achiziționat produsele despre care au scris opinia respectivă.

Orice întrebare sau problemă legate de Produse, Comenzi, Livrare, Plată, Returnare Produse etc., vor fi adresate Vânzătorului la adresele (email/telefon) prezentate în secțiunea Contact a site-ului.

Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator /Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă prevederile Termeni și Condiții site. Textele introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.

În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenilor si Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului /Cumpărătorului de a înscrie Opinii în secțiunea Recenzii.

PRODUSE, REDUCERI, PROMOȚII

Parinți Urbani va publica pe site-ul www.parintiurbani.ro sau pe pagina de Facebook informații despre Produse și Promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Reducerile de prețuri se vor aplica conform detaliilor oferite pentru fiecare campanie în parte (număr produse, categorie produse, valoare comandă minimă, interval calendaristic, etc.), nu se vor aplica produselor ce au deja preț redus și vor fi valabile în limita stocului disponibil.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Parinți Urbani și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București..



Coș